سنگبری صدف نمای اصفهان

سنگبری صدف نمای اصفهان

اطلاعات تماس

اصفهان – دهق – شهرک صنعتی دهق – خیابان دهم تلفن : ۰۳۱۴۲۲۷۳۱۴۵  نمابر : ۰۳۱۴۲۲۷۳۱۴۴
اصفهان –علویجه – شهرک صنعتی علویجه – خیابان تلاش تلفن : ۰۳۱۴۲۴۱۴۵۸۵ نمابر : ۰۳۱۴۲۴۱۴۵۸۳
ایمیل : info@sadafnama.com

محصولات صدف نمای اصفهان

تراورتن و  مرمریت و لایم‌استون و سنگ آنتیک و کاسه روشویی سنگی و موزاییک سنگی

درباره این سنگبری

شرکت صدف نمای اصفهان به شماره ثبت ۸۵۵۸ در سال ۱۳۷۹ با هدف تولید و صادرات سنگهای تزئینی و ساختمانی کار خود را در شهرک صنعتی دهق  واقع در استان اصفهان آغاز نمود .
این مجموعه سپس با گسترش  فعالیت خود ، کارخانه دوم را واقع در شهرک صنعتی علویجه نیز بنا نمود که با استفاده از خط تولید تمام اتوماتیک و پیشرفته شرکت برتون ایتالیا توانست به عنوان یکی از صادرکنندگان برتر استانی شناخته شود .
هم اکنون این شرکت با استفاده از تجارب و تخصص خود قادر به تولید انواع سنگهای ساختمانی اعم از تراورتن، مرمریت، لایم استون و همچنین سنگهای آنتیک در تنوعی بی نظیر می باشد. شرکت صدف نمای اصفهان توانسته است با استفاده از به روزترین دستگاه های CNC تولیدات متنوعی از جمله کاسه روشویی، انواع مجسمه، ستون و … را به مشتریان عرضه نماید.
ما توانسته ایم محصولات خود را به سه قاره جهان ( اروپا – آسیا – استرالیا ) صادر کنیم.
کشورهای استرالیا – آذربایجان – چین – آلمان – هند – مالزی – نیوزلند – قطر – کره جنوبی – سوئد – سوییس – امارات متحده عربی تا کنون جز مقاصد صادراتی ما بوده‌اند.

این شرکت همچنین با اخذ گواهینامه ایزو ۲۰۰۸-۹۰۰۱ در زمینه مدیریت کیفیت، خود را ملزم به ارائه محصولی با کیفیت همراه با رضایت مشتریان عزیز می داند.

مطالب مرتبط

سنگبری مهکام پارس

سنگبری کوه نورد

سنگبری کوه نورد