مرمریت شایان

سنگ مرمریت دهبید شایان

سنگ مرمریت شایان

در این مقاله قصد داریم به شما کاربران گرامی در مرجع سنگ ایران در رابطه با نوعی سنگ ساختمانی زیبا به اسم مرمریت شایان توضیحاتی را ارائه دهیم.

شکل و رنگ

سنگ مرمریت شایان دارای زمینه روشن است که تقریبا زمینه کرم رنگ دارد.سنگ مرمریت  شایان در رنگ های کرم روشن، کرم، کرم گل دار و بژ استحصال می گردد که هر کدام از این رنگ ها دارای طرح های مختلفی از جمله گل یخی، گل انگوری و پنجه ای است. سنگ مرمریت شایان جزء زیباترین و پرفروش ترین سنگ های مرمریت می باشد.

معدن

معدن سنگ مرمریت دهبید شایان در۲۰ کیلومتری شهر دهبید و درمسیر جاده کره ای واقع شده است.

توضیحات تکمیلی

سنگ مرمریت شایان در۳ سورت سوپر ، ممتاز و درجه ۱ دسته بندی می شود. البته در دسته بندی سنگ مرمریت شایان باید به این نکته توجه داشت که سنگهای سورت سوپر داخلی با سنگ های سورت سوپر صادراتی تفاوت دارند و اغلب خریداران و فروشندگان محترم به این نکته توجه نمی کنند. سنگ مرمریت دهبید شایان دارای ساختاری متراکم و سخت می باشد که باعث بالا رفتن ساب پذیری این سنگ شده است. سنگ مرمریت دهبید شایان را بصورت اسلب و تایل تولید و ارائه می دهند. استفاده کردن از سنگ مرمریت دهبید شایان در کف پارکینگ توصیه نمیشود که علت این امر روشن بودن این سنگ و در نتیجه ماندن رد لاستیک بر روی آن و همچنین باز شدن رگه های آهکی آن بعد از مدتی می باشد. بیشترین استفاده از سنگ مرمریت دهبید شایان در فضاهای داخلی ساختمان های مسکونی میب اشد. البته ازسنگ مرمریت دهبید شایان در بدنه راه پله و بدنه پارکینگ میتوان استفاده کرد. اغلب سنگ مرمریت دهبید شایان بصورت اسلب تولید شده وبنا به درخواست مشتری در سایزهای مختلف بریده و عرضه می گردد. یکی از دلایلی که سنگ مرمریت دهبید شایان در سایزهای بزرگ تولید می شود این ایست که تولید کننده سنگ مرمریت دهبید شایان هزینه زیادی برای تولید این سنگ متحمل میشود و در نتیجه با بالا بردن سایز و به تبع آن بالا رفتن قیمت فروش ، سعی در جبران این قضیه دارد.از خصوصیات برجسته سنگ مرمریت دهبید شایان می توان به استحکام بالا، مقاومت سایشی بالا و شفافیت بی نظیر آن اشاره کرد.

مطالب مرتبط

مرمریت مارشال

مرمریت گلدن رز

مرمریت سیمکان