دسته‌بندی نشده

تراورتن دره بخاری

سنگ تراورتن دره بخاری

تراورتن دره بخاری

تراورتن دره بخاری در سورت های مختلف تولید و عرضه میشود . این نوع تراورتن از شفاف ترین و با کارآمدترین سنگ های تزئینی و از بهترین سنگ های آهکی با تخلخل بسیار کم و قابلیت پرداخت پذیری مناسب (سطحی درخشان و صیقلی) برای استفاده در نمای ساختمان می باشد.

تراورتن دره بخاری

تراورتن دره بخاری در رنگهای مختلف از جمله کرم، نسکافه ای، سفید مایل به کرم و کرم تیره به صورت موج دار، بی موج و موج پیچ تولید می گردد.

تراورتن دره بخاری

پلاک ها در اندازه های مختلف و در طرح های چرمی و پولیش خورده در ساختمان سازی و به ویژه در نمای خارجی ساختمان کاربرد دارد.

تراورتن دره بخاری

استفاده ازآن در موج پیچ در نمای ساختمان، بزرگی و زیبایی کوه را به معرض نمایش می گذارد. البته این موضوع وابسته به سلیقه مشتریان، آب وهوای محلی که ازاین سنگ می خواهیم دران استفاده کنیم و … متفاوت می باشد اما طرح های زیبای آن قابلیت استفاده در تمام مناطق به خصوص مناطق کوهستانی و معتدل را دارد.

تراورتن دره بخاری

معادن مهم تراورتن دره بخاری در ایران
غرب شهرستان محلات و شمال معادن سنگ حاجی آباد واقع در استان مرکزی دو معدن مهم تراورتن دره بخاری در کشور هستند که تراورتن های موجود درآن به تمامی نقاط کشور ارسال می شوند.سنگبری های زیادی درکشور وجود دارد که درآن ها این سنگ های خام بریده و تراش می شوند و با طرح بندی ها و کد بندی های مشخص با کیفیت های مختلف وارد بازار و برای استفاده ی مشتریان قرار می گیرد.