دسته‌بندی نشده

صنایع سنگ بهمان

صنایع سنگ بهمان

درباره صنایع سنگ بهمان :

صنایع سنگ بهمان در یکی از با سابقه ترین سنگبری های شهرک صنعتی سنگ محمود آباد اصفهان در مساحتی قریب به ۱۲۰۰۰ متر مربع با اخذ پروانه بهره برداری از صنایع و معادن استان اصفهان با مدیریت سعید جباری مشغول فرآوری سنگ مرمریت میباشد.

صنایع سنگ بهمان با تولید انبوه انواع سنگهای مرمریت تایل با کیفیت صادراتی و متنوع از بهترین معادن سنگ ایران در ارومیه و اعلمی مشهد موفق شده است محصولات سنگ مرمریت خود را به ۵ کشور جهان صادر نماید.

صنایع سنگ بهمان موفق شده است برای سنگهای صادراتی خود از کشور مقصد تاییدیه آنالیز محصول و نشان برتر کیفیت و گواهینامه های کیفیت کالا را اخذ نماید . لذا سنگ مرمریت تولیدی با استفاده از فوم و کاور پلاستیکی در پالت های چوبی استاندارد آماده صادرات میشود.

در این مجتمع سنگ که با رعایت نکات زیست محیطی موفق به اخذ گواهینامه های مربوطه گردیده است ، تمامی سنگ های مرمریت با ضخامت ۲ سانتیمتر کامل و در همه ابعاد تا سایز ۸۰*۸۰ به دست مصرف کننده می رسد و جهت صادرات به انبار مرکزی بغداد ارسال تا توسط شرکت الغریشی نماینده انحصاری در عراق به دست مصرف کننده برسد.

از آنجاییکه هدف مدیریت صنایع سنگ بهمان ، کیفیت بالا ، ضخامت استاندارد و سورت بندی دقیق بوده و همواره در اولویت کار ، رضایت مشریان قرار دارد ، لذا صنایع سنگ بهمان توانسته است با تلاش پرسنل باتجربه و استفاده از سنگ بهترین معادن ایران ، بعنوان یکی از برترین کارخانه های تولید سنگ ساختمانی مرمریت صادراتی قرار گیرد.

محصولات صنایع سنگ بهمان :

سنگ مرمریت:

سنگ مرمریت دیپلمات

سنگ مرمریت دیپلمات گل ریز

سنگ مرمریت پرتقالی ارومیه

سنگ مرمریت کاربنی اعلمی

راه های تماس با این سنگبری:

اصفهان – شهرک صنعتی محمودآباد 

وب سایت:www.behmanstone.ir

 ایمیل:info@behmanstone.ir