سنگبری آرارات

سنگبری آرارات:

درباره این سنگبری :

مجتمع سنگ آرارات در سال ۱۳۶۲ شمسی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادر کنندگان سنگ گرانیت ، مرمریت و تراورتن پا به عرصه بازار صادرات گشود
مجتمع سنگ آرارات با در دست داشتن تکنولوژی برتر، یکی از مدعیان بازار سنگ تراورتن می باشد و در صورتی که بتواند هرگونه سرویسی از این لحاظ در اختیار شرکت های بزرگ و فعال در عرصه پروژه های ساختمانی قرار دهد بسیار خوشحال خواهد بود.

در حال حاضر با استفاده از دانش کارشناسان این مجتمع، بیش از ۱۷۰ نوع سنگ تراورتن سفید موج دار و بی موج عباس آباد و ۳۰ نوع تراورتن موج دار و بی موج حاجی آباد و ۳۰ نوع تراورتن موج دار و بی موج شکلاتی در این کارخانه تولید و به سراسر ایران عرضه می گردد.

 آنچه مجتمع سنگ آرارات را از دیگر تولید کننده گان سنگ متمایز می نماید بروز رسانی لیست قیمت-متراژ سنگهای موجود ، کیفیت رقابتی محصولات، سورت بندی دقیق و قیمت مناسب میباشد.

ما یکی از مدعیان سرویس دهی مناسب به مشتریان خود هستیم که این سرویس ها عبارتند از : تحویل به موقع ، ضمانت کیفیت ، ارتباطات عالی ، بهترین قیمت ممکن ، دریافت سفارشات ویژه میباشیم.

از طریق وب سایت www.araratsang.ir شما قادر خواهید بود از نزدیک گستردگی سطح فعالیت و تولیدات این کارخانه را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که نیاز به اطلاعات گسترده تری داشته باشید با ما تماس حاصل نمائید.

محصولات خاص این سنگبری:

سنگ تراورتن شکلاتی:

سنگ تراورتن شکلاتی بی موج

سنگ تراورتن شکلاتی موج دار

سنگ تراورتن عباس آباد:

سنگ تراورتن عباس آباد بی موج

سنگ تراورتن عباس آباد موج دار

سنگ ساختمانی سفیدکوه

راه های تماس با این سنگبری:

تلفن: ۳۳۸۰۲۴۲۴-۰۳۱

تلفکس: ۳۳۸۰۰۵۳۳-۰۳۱

اصفهان – شهرک صنعتی محمودآباد – روبروی نیروگاه برق – خیابان۳۴

ایمیل:INFO@ARARATSANG.IR

مطالب مرتبط

سنگبری همت

صنایع سنگ اتفاق برتر

صنایع سنگ اتفاق برتر