بازار روسیه یکی از بازارهای هدف سنگ ایران است.

بازار روسیه یکی از بازارهای هدف سنگ ایران است.

مدیر روابط عمومی شرکت یوستون: طبق مصوبه انجمن سنگ ایران و شورای سیاست گذاری صنعت سنگ، یکی از بازارهای هدف برای صادرات سنگ ایران، کشور روسیه اعلام گردیده است.

مریم شقاقی مدیر روابط عمومی سایت یوستون اظهار داشت: شرکت یوستون از ابتدای کار خود همواره کشور روسیه و حوزه CIS را بعنوان یکی از بازارهای هدف برای برنامه های بلند مدت خود در نظر داشته است.

وی افزود: بازار روسیه و توسعه صادرات به این کشور جزو سیاستهای کاری این شرکت بوده و به همین دلیل یکی از زبانهای اصلی سایت زبان روسی است. کارشناسان این شرکت مطالعات گسترده بر روی بازار سنگ کشور روسیه انجام داده اند.

وی ادامه داد: با اعزام نماینده خود به این نمایشگاه سنگ روسیه و بحث و مذاکره با مدیران این مجموعه، سرانجام توانستیم تفاهم نامه ای با نمایشگاه سنگ مسکو منعقد کنیم تا به طور حرفه ای و استراتژیک بتوانیم قدم در این عرصه بگذاریم.

وی تصریح کرد: طی ماههای اخیر و با توجه به توسعه روابط دوستانه کشور ما با روسیه و عقد تفاهم نامه هایی که در جهت توسعه تجارت و روابط اقتصادی بیشتر بین دو کشور منعقد گردید، بحث بازار روسیه به خصوص پس از حوادث ترکیه بسیار داغ شد و هر دو کشور در پی رفع موانع تجاری فی مابین خود پرداختند تا راه فعالیتهای تجاری گشوده گردد. از سوی دیگر رکود بازار داخلی و تفکر صادراتی شدن در این برهه، بستر لازم جهت ورود به بازار بین المللی را تا حدی باز نمود تا فعالان این صنعت برای تسخیر بخشی از بازار روسیه تلاش نمایند.

روابط عمومی یوستون گفت: طبق مصوبه انجمن سنگ ایران و شورای سیاست گذاری صنعت سنگ، یکی از بازارهای هدف برای صادرات سنگ ایران، کشور روسیه اعلام گردیده است. حضور یکپارچه صنعت سنگ کشور تحت قالب پاویون تخصصی از جمله سیاستهای این دوره انجمن سنگ است.

شقاقی خاطر نشان کرد: مطالعات و بررسی های لازم برای حضور در نمایشگاه و فعالیتهای همزمان با برگزاری نمایشگاه و سیاستهای اقتصادی و بازرگانی پس از نمایشگاه از جمله برنامه های انجمن سنگ ایران و یوستون می باشد. برنامه هایی که در حین نمایشگاه انجام خواهد گرفت شامل برگزاری نشسستهای تخصصی با موضوعیت سنگ ایران و شناسایی تنوع و دخایر سنگ به بازار بین الملل، تشکیل جلسات رو در رو و ارتباط مستقیم بین پیمانکاران و توزیع کنندگان بزرگ با صنعت سنگ ایران است که البته مبادلات بازرگانی بین هیاتهای تجاری نیز با یک برنامه کاملا استراتژیک پیش بینی شده است.


لینک های مفید: | “اصفهان وب”خرید دامین و هاست در اصفهان isfahanweb.com | سایت جستجوی دامنه و سایتisfahanweb.ir | “آسئو”هزینه سئو در اصفهان aseo.ir | هزینه طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت پوشش|


جهت آشنایی با طراحی سایت و سئو از بخش مقالات سایت اطلاعات مفید و خواندنی را مطالعه فرمایید از جمله: سایت و کاربرد سئو , وب سایت یا پورتال , هزینه طراحی سایت , دامین یا دامنه , هاست لینوکس یا ویندوز , سئو چیست , خدمات بهینه سازی , خواسته های مالک سایت , مراحل طراحی سایت و دهها مقاله مفید

مطالب مرتبط

سنگ فیروزه

سنگ مصنوعی در نما

بهترین معادن سنگ ایران