دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ اصفهان

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته با حضور ۱۰۴ مشارکت کننده داخلی و خارجی امروز در اصفهان افتتاح شد.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ اصفهان بعداز ظهر امروز در محل برگزاری نمایشگاه‌های اصفهان واقع در پل شهرستان با حضور ۸۵ شرکت داخلی و ۱۹ شرکت خارجی ‌برپا شد.

استان‌های تهران، البرز، زنجان، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس، قم استان‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند، علاوه بر شرکت‌های داخلی مشارکت‌کنندگان خارجی نیز به صورت مستقیم از کشورهای چین، ترکیه و هند و نمایندگان فروش کشورهای ایتالیا، روسیه، ترکیه و آلمان در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.

پاویون کشور چین در این نمایشگاه محصولات خود را در زمینه تجهیزات فرآوری سنگ، ابزار الماسه و تیغه‌های برش عرضه کرده است. همچنین نشریه هندی استون پانوراما و یک شرکت از کشور ترکیه در زمینه ماشین آلات سنگبری مشارکت دارند.

مشارکت‌کنندگان داخلی این نمایشگاه نیز در زمینه‌های فرآوری انواع سنگ‌های ساختمانی، انواع بلوک‌های سنگ خام و  معادن سنگ، تجهیزات و ماشین آلات برش و فرآوری سنگ ساختمانی، تجهیزات و ماشین آلات استخراج و حفاری معادن، عملیات فرآوری، برش، طراحی و بازسازی نمای ساختمانی و خدمات و صنایع وابسته به ارایه خدمات و محصولات می‌پردازند.

همچنین در این نمایشگاه مؤسسات و انجمن‌های مربوطه، دانشگاه‌ها، مؤسسات علمی ـ تحقیقاتی و رسانه‌ها و نشریات تخصصی نیز حضور دارند.

دوازدهمین نمایشگاه سنگ و معادن در قطب سنگ کشور در فضایی به مساحت ۹ هزار مترمربع شامل ۳ هزار و ۸۸۳ مترمربع فضای مفید سرپوشیده و ۴۰۰ مترمربع فضای باز برپا شده است.

این نمایشگاه تا شانزدهم اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان حضور پیشکسوتان، فعالان و متخصصان صنعت سنگ و معدن و علاقمندان این حوزه خواهد بود.


لینک های مفید: | “اصفهان وب”خرید دامین و هاست در اصفهان isfahanweb.com | سایت جستجوی دامنه و سایتisfahanweb.ir | “آسئو”هزینه سئو در اصفهان aseo.ir | هزینه طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت پوشش|

سایت سنگ, سنگبری, سنگبری ها, انبار سنگ, صنایع سنگ, سنگ و سنگبری, صنایع سنگ ایران, سنگبری های ایران, سنگبری های اصفهان, انبار سنگ


جهت آشنایی با طراحی سایت و سئو از بخش مقالات سایت اطلاعات مفید و خواندنی را مطالعه فرمایید از جمله: سایت و کاربرد سئو , وب سایت یا پورتال , هزینه طراحی سایت , دامین یا دامنه , هاست لینوکس یا ویندوز , سئو چیست , خدمات بهینه سازی , خواسته های مالک سایت , مراحل طراحی سایت و دهها مقاله مفید

مطالب مرتبط

کسب و کار در رکود

تولید سنگ در کشور

۷ عامل موثربرای توسعه صنعت سنگ