شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ، طی بیانیه ای رسمی که پس از ملاقات شیخ احمد بن سعید المکتوم، مدیر کمیته ارشد نمایشگاه EXPO 2020 با مایا تیسافی، سفیر سوییس در امارات منتشر شد حضور قطعی کشور سوییس در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی اعلام و از برنامه های ۵۷ میلیون درهمی ساخت پاویون سوییس در این رویداد پرده برداری شد.

این موضوع نشان دهنده اهمیت این بازار برای کشورهای مهم جهان است.

دوبی با رشد اقتصادی سالانه ۱۶٫۷ درصد، دارای سریع ترین رشد اقتصادی دنیا است و علت این امر سیاست های باز تجاری شیوخ عرب، نادیده گرفتن اختلافات سیاسی- اعتقادی و برنامه های اقتصاد انبساطی است. با این حال هنوز تجار ایرانی نتوانسته اند جایگاه خود را در عرصه بین المللی این منطقه تثبیت کنند. این در حالی است که شرکت های بین المللی به هیچ عنوان از بازار بسیار پر رونق امارات چشم پوشی نمی کنند.

نمایشگاه های تخصصی دوبی نه تنها می تواند سکویی برای دستیابی به این بازار طلایی باشد بلکه دروازه ای برای ارسال تولیدات ملی به کشورهای اروپایی است.

نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان به عنوان نماینـده انحـصاری شـرکت نمایشگاهی dmg::events افتـخار دارد، پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی سنگ و سرامیک خاورمیانه را در تاریـخ ۳ الی ۶ خرداد ۱۳۹۵ در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار نماید.

متقاضیان حضور در این نمایشگاه می توانند جهت رزرو غرفه و دریافت اطلاعات بیشتر با بخش خارجی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان تماس حاصل کنند.

مطالب مرتبط

کسب و کار در رکود

تولید سنگ در کشور

۷ عامل موثربرای توسعه صنعت سنگ