غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی

غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی اخیرا مصوبهای داشته که در اثر آن مصوبات این شورا ضمانت اجرایی گرفته و باید ظرف مدت ۳۰ روز در دستور کار هیئت دولت قرار بگیرد.

وی افزود: دستور دیگر این جلسه در ارتباط با مشکلات فعالان صنعت ساختمان با بیمه و تأمین اجتماعی بود که پیشنهاداتی در این حوزه داده شده و مورد موافقت قرار گرفت. قرار شد سازمان امور مالیاتی با دقت و تامل بیشتری مالیات های فعالان صنعت ساختمان را بررسی کند.

وی تاکید کرد: در حوزه تولید باید بنگاه های آینده دار شناسایی شوند تا بودجه محدودی که وجود دارد در اختیار آنها قرار گیرد. برخی واحدهای تولیدی نیز وجود دارند که به هیچ وجه نمی توان برای آینده آنها موفقیتی را ترسیم کرد که این واحدها باید از چرخه تولید حذف شوند.

وی تصریح کرد: مالیات بر ارزش افزوده‌ای که در کشور ما اجرایی می‌شود تقریبا در هیچ جای دنیا وجود ندارد. تعدای از افراد در مملکت ما وجود دارند که سرمایه زیادی دارند و در سایه نشسته و با آرامش خاطر کار دلالی می کنند و هیچ کدام از مالیات ها و عوارض ها را نیز پرداخت نمی کنند. عمده ترین فشار های مالیاتی بر دوش واحدهای تولیدی شناسنامه دار است.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تا وقتی در کشور سوگلی و رانت است سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرا نخواهد شد.


لینک های مفید: | “اصفهان وب”خرید دامین و هاست در اصفهان isfahanweb.com | سایت جستجوی دامنه و سایتisfahanweb.ir | “آسئو”هزینه سئو در اصفهان aseo.ir | هزینه طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت پوشش|


جهت آشنایی با طراحی سایت و سئو از بخش مقالات سایت اطلاعات مفید و خواندنی را مطالعه فرمایید از جمله: سایت و کاربرد سئو , وب سایت یا پورتال , هزینه طراحی سایت , دامین یا دامنه , هاست لینوکس یا ویندوز , سئو چیست , خدمات بهینه سازی , خواسته های مالک سایت , مراحل طراحی سایت و دهها مقاله مفید

مطالب مرتبط

کسب و کار در رکود

تولید سنگ در کشور

۷ عامل موثربرای توسعه صنعت سنگ