صنعت سنگ نیازمند امنیت مالی است

امین هاشمی: صنعت سنگ نیازمند امنیت مالی است

امین هاشمی عضو هیئت مدیره انجمن صنفی سنگبران بروجرد برای برون رفت صنعت از رکود باید ساخت و ساز صورت بگیرد. متاسفانه منطقه ما را به عنوان منطقه صنعتی به حساب نمی آورند. دورترین روستاهای کشور گاز رسانی شده اما متاسفانه ما تا به امروز مشکل گاز رسانی داریم.

وی افزود: مشکلات ما با اداره برق وبیمه همچنان ادامه دارد. هزینه برق و بیمه گران است، کمبود سرمایه در گردش از دیگر مشکلات ما است. نزدیک به ۷۰ درصد سنگبریهای بروجرد به همین دلیل بسته شده است. اکثر مواد اولیه را نقدی خریداری می کنیم ولی متاسفانه فروشمان با چک های بلند مدت است که آن هم در موعد آن پاس نمی شود.

هاشمی گفت: امنیت مالی در کشور وجود ندارد. در خارج از کشور معامله بصورت نقدی است و نمی توان رقابتی با آن ها انجام داد. شرکت در نمایشگاه های خارج از کشور قطعا تاثیر مثبت دارد و باعث دیده شدن و شناخته شدن می شود. در ایران به دلیل عوارض گمرک و هزینه هایی که از طرف دولت تحمیل می شود قیمت کالا بیشتر از خارج از کشور است، همچنین به دلیل عدم وجود ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته کیفیت کالا در بسیاری از موارد پائین آمده است.

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی سنگبران بروجرد خاطر نشان کرد: اجرای برجام و رفع تحریم ها تا الان تاثیری در این حوزه نداشته ولی قطعا به زودی تاثیر خود را خواهد گذاشت و روابط ها شکل می گیرد.


لینک های مفید: | “اصفهان وب”خرید دامین و هاست در اصفهان isfahanweb.com | سایت جستجوی دامنه و سایتisfahanweb.ir | “آسئو”هزینه سئو در اصفهان aseo.ir | هزینه طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت پوشش|


جهت آشنایی با طراحی سایت و سئو از بخش مقالات سایت اطلاعات مفید و خواندنی را مطالعه فرمایید از جمله: سایت و کاربرد سئو , وب سایت یا پورتال , هزینه طراحی سایت , دامین یا دامنه , هاست لینوکس یا ویندوز , سئو چیست , خدمات بهینه سازی , خواسته های مالک سایت , مراحل طراحی سایت و دهها مقاله مفید

مطالب مرتبط

کسب و کار در رکود

تولید سنگ در کشور

۷ عامل موثربرای توسعه صنعت سنگ