حضور سرمایه گذاران خارجی در معادن کرمان

سید ابراهیم مهدوی نائب رئیس خانه معدن جنوب کرمان :مدیر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان یکی از مدیران توانمند و بسیار فعال است که پس از حضور خود در این استان توانسته اقدامات بسیارموثری را در جهت پیشرفت صنایع معدنی استان انجام دهد.

وی افزود: در گذشته معدنکاران مشکلات بسیار زیادی با منابع طبیعی و محیط زیست داشتند که خوشبختانه مدتی است این مشکلات کم شده و نهادهای دولتی استان همکاری های لازم را با معدنداران دارند.

نائب رئیس خانه معدن جنوب کرمان ادامه داد: به دلیل بالا رفتن هزینه های استخراج بسیاری از معدنداران ترجیج داده اند که معدن خود را تعطیل کنند. کار کردن در صنعت معدن نیاز به سرمایه ای قابل توجه دارد و تمامی هزینه هایی که در این رابطه انجام می شود نقدی است.

مهدوی گفت: بزرگترین مشکل معدنداران این منطقه کمبود نقدینگی است. اگر سرمایه گذار در این بخش ورود پیدا کند می توان امیدوار بود که صنعت سنگ نقش مهم و موثر خود را در صنعت کشور ایفا کند.

وی اظهار داشت: حضور سرمایه گذاران خارجی در بخش معدن علاوه بر تامین نقدینگی می تواند بسترهای حضور محصولات ایران در بازارهای جهانی را فراهم کند. ما از طریق سرمایه گذاران خارجی می توانیم بسترهای صادرات این محصولات به کشورهای دیگر را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: حضور در نمایشگاههای خارج و داخل کشور امکان معرفی محصولات را فراهم می کند، حضور در نمایشگاه مقدمات آشنایی ما با تجار و فعالان صنعت معدن و کسانی که خریداران واقعی محصولات ما هستند را فراهم می کند.

وی خاطر نشان کرد: برای سنگ های تزئینی استان کرمان یکی از سرمایه گذاران خارجی که اصالتا ایرانی است و در مالزی زندگی می کند اعلام آمادگی کرده که هم اکنون در حال انجام مذاکرات نهایی است و بلافاصله پس ازعقد قرارداد فعالیت خود را شروع می کند.

مهدوی تصریح کرد: به دلیل تحریم هایی که بر ملت ایران وارد شد بسیاری از فعالان صنعت معدن در سالهای گذشته مجبور شدند کار صادرات خود را با استفاده از واسطه ها انجام دهند که این رویه هنوز هم در بین فعالان صنعت معدن این منطقه وجود دارد البته یکی دو معدن هم هستند که توانسته اند ارتباطات خوبی با خارج از کشور برقرار و سنگ خود را خود را به صورت مستقیم به خارج از کشور صادر کنند.


لینک های مفید: | “اصفهان وب”خرید دامین و هاست در اصفهان isfahanweb.com | سایت جستجوی دامنه و سایتisfahanweb.ir | “آسئو”هزینه سئو در اصفهان aseo.ir | هزینه طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت پوشش|


جهت آشنایی با طراحی سایت و سئو از بخش مقالات سایت اطلاعات مفید و خواندنی را مطالعه فرمایید از جمله: سایت و کاربرد سئو , وب سایت یا پورتال , هزینه طراحی سایت , دامین یا دامنه , هاست لینوکس یا ویندوز , سئو چیست , خدمات بهینه سازی , خواسته های مالک سایت , مراحل طراحی سایت و دهها مقاله مفید

مطالب مرتبط

کسب و کار در رکود

تولید سنگ در کشور

۷ عامل موثربرای توسعه صنعت سنگ