در حال حاضر وضعیت بازار در حال رکود است

در حال حاضر وضعیت بازار در حال رکود است . اکبر مسعودی خزانه دار انجمن صنفی مدیران کارخانه های سنگبری استان فارس با این عنوان اظهار داشت:

در حال حاضر وضعیت بازار در حال رکود است، سرمایه در گردش و نیروی انسانی کار به دلیل زیان بار بودن محدود است و ما مجبور به استخدام نیروی کار از اتباع خارجه (افغانی) می باشیم که آن هم برای ما مشکلاتی را با نهاد هایی نظیر؛ فرمانداری و نیروی انتظامی برای ما بوجود می آورد.

وی افزود: تنها بستری که برای انجام صادرات سنگ لازم است، همکاری دولت و عدم سختگیری ها می باشد. بازار داخلی در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ کمبودهای مالی چشمگیری را تجربه کرده زیرا در حدود ۴۵ درصد رکود داشته است. این رکود در حالی ادامه داشت که تولید پا برجا بود ولی فروش بسیار کم شده است. این عدم توازن بازار کار را به سوی رکود سوق می دهد.

مسعودی گفت: جهت انجام صادرات به تسهیلات ویژه ای نیازمندیم که اگر دولت در اختیار واحد های تولیدی بگذارد صادرات به شکل جدی انجام می گیرد. دولت به مردم ماهیانه مبلغی را به عنوان یارانه می پردازد اگر همچنین کاری را در جهت پرداخت به تولید کننده ها انجام دهد و سوبسیت هایی را ارائه دهد وضعیت از این حالت رکود خارج می شود.

خزانه دار انجمن صنفی مدیران کارخانه های سنگبری استان فارس افزود: اگر دولت همکاری لازم را در جهت حضور شرکت کنندگان ایرانی در نمایشگاه های خارجی داشته باشد و مقداری از هزینه ها را تامین کند گامی در جهت پیشرفت صنعت سنگ و تبلیغ مثبت برای این صنعت می باشد.

وی تاکید کرد: اگر نهاد های دولتی همکاری و حمایت لازم را با ما داشته باشند و در پروژه های خود از سنگ های طبیعی استفاده کنند این مساله تاثیر فوق العاده ای در فروش و تولید صنعت سنگ خواهد گذاشت. شهرداری می تواند جهت انجام پروژه های خود از سنگ های فرآوری شده طبیعی استفاده کند.


لینک های مفید: | “اصفهان وب”خرید دامین و هاست در اصفهان isfahanweb.com | سایت جستجوی دامنه و سایتisfahanweb.ir | “آسئو”هزینه سئو در اصفهان aseo.ir | هزینه طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت پوشش|


جهت آشنایی با طراحی سایت و سئو از بخش مقالات سایت اطلاعات مفید و خواندنی را مطالعه فرمایید از جمله: سایت و کاربرد سئو , وب سایت یا پورتال , هزینه طراحی سایت , دامین یا دامنه , هاست لینوکس یا ویندوز , سئو چیست , خدمات بهینه سازی , خواسته های مالک سایت , مراحل طراحی سایت و دهها مقاله مفید

مطالب مرتبط

کسب و کار در رکود

تولید سنگ در کشور

۷ عامل موثربرای توسعه صنعت سنگ