مشکل اساسی ما در بازار کار فعلی، رکـود است

محمد باقر روحانی خزانه دار انجمن صنفی سنگبری های شهرستان رضوان شهر  اظهار داشت: مشکل اساسی ما در بازار کار فعلی، رکـود است که این رکود دلایل مختلفی نظیر؛ عدم داشتن کیفیت و کمیت در کالا، تبلیغ نکردن و عدم بازاریابی و عدم ثبات در کار دارد.

وی افزود: شرکت در نمایشگاه های مربوط به صنعت سنگ  قطعا تاثیر مثبتی دارد. بالاخص شرکت در نمایشگاه های خارج از کشور باعث پیشرفت و بالا بردن کیفیت می شود. در خارج از کشور کیفیت کالا بالا و قیمت پائین است به همین دلیل راهی برای رقابت وجود ندارد.

روحانی گفت: نمایشگاه های داخلی می تواند تاثیر مثبت فرهنگی داشته باشد. مزیتی که نمایشگاه های خارجی نسبت به نمایشگاه های داخلی دارد این است که باعث شناخته شدن می شود و میتواند تبلیغ مثبتی در کارمان باشد. برخی ماشین آلاتی که در ایران تولید می شود دارای استاندارد نیستند و به صورت سنتی می باشند.

خزانه دار انجمن صنفی سنگبری های  شهرستان رضوان شهر ادامه داد: سنگی که در ایران فرآوری می شود ۱۰۰ در صد طبیعی است ولی در خارج از کشور برای فرآوری سنگ از مواد اضافی و فشرده برای فرآوری  سنگ استفاده می کنند، دستگاههایی که در خارج از کشور برای فرآوری استفاده می شود بسیار مدرن و پیشرفته است ولی متاسفانه بسیاری از واحدهای تولیدی ما به دلیل عدم حمایت دولت و بانک ها و تحریم های موجود دستگاه های پیشرفته برای استخراج سنگ در دست ندارند.


لینک های مفید: | “اصفهان وب”خرید دامین و هاست در اصفهان isfahanweb.com | سایت جستجوی دامنه و سایتisfahanweb.ir | “آسئو”هزینه سئو در اصفهان aseo.ir | هزینه طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت پوشش|


جهت آشنایی با طراحی سایت و سئو از بخش مقالات سایت اطلاعات مفید و خواندنی را مطالعه فرمایید از جمله: سایت و کاربرد سئو , وب سایت یا پورتال , هزینه طراحی سایت , دامین یا دامنه , هاست لینوکس یا ویندوز , سئو چیست , خدمات بهینه سازی , خواسته های مالک سایت , مراحل طراحی سایت و دهها مقاله مفید

مطالب مرتبط

کسب و کار در رکود

تولید سنگ در کشور

۷ عامل موثربرای توسعه صنعت سنگ