قوانین صنعت سنگ اصلاح شوند

محمد رضا سلیمانی شاد: قوانین صنعت سنگ اصلاح شوند

محمد رضا سلیمانی شاد فعال با سابقه صنعت سنگ در مشهد اظهار داشت: متاسفانه قوانینی که برای فعالان صنعت وضع شده در بسیاری از موارد دست و پا گیراست و لازم است که این قوانین اصلاح شوند.

وی افزود: تعدد قوانین در کشور ما آن قدر زیاد است که ما در بسیاری از موارد بین این همه قانون مبهوت می مانیم. هر دستگاه دولتی به فراخور وظیفه خود قوانینی وضع کرده که این قوانین در بسیاری از موارد با هم تداخل پیدا می کنند و تحرک لازم را از صنعتگر می گیرند.

وی گفت: تعدد قوانین و وجود برخی افراد سود جو و دلال باعث شده که هزینه های اضافه به صنعت سنگ تحمیل شود.

فعال با سابقه صنعت سنگ با اشاره به نقش دولت در ساماندهی صنعت سنگ کشور ادامه داد: هر چقدر که دولتمردان مسائل صنعت سنگ را با دلسوزی و جدیت بیشتری پیگیری کنند نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.

وی بیان کرد: برای اصلاح وضعیت صنعت سنگ کمک و حمایت دولتمردان کافی نیست و ما صنعتگران باید اصلاحات را از خودمان شروع کنیم. در طول سالهای گذشته طبق یک قانون نانوشته برخی فعالان صنعت سنگ هرسال بیست درصد به قیمت سنگ اضافه کردند و این رویه تا بدانجا پیش رفت که امروزه قیمت سنگ ما از بسیاری از کشورهای دیگر گران تر است.

وی خاطر نشان کرد: حضور افراد سود جو در صنعت سنگ و نبودن بازارهای داخلی مطئمن باعث شده تا خریداران خارجی سنگ مورد نیاز خود را از کانال های نامطمئن تهیه کنند. سنگ ایران گاهی با سه واسطه و دلال به دست خریداران خارجی می رسد.

سلیمانی شاد تصریح کرد: یکی از نیازهای واقعی صنعت سنگ ایران ایجاد بازارهای مطمئن برای خریداران خارجی است در همین راستا در شهر سنگ مشهد واقع در جاده قوچان یک نمایشگاه دائمی احداث کرده و در آن یک بسته کامل ازهمه سنگ های موجود و استاندارد را ارائه کرده ایم.

وی تاکید کرد: وجود نمایشگاههای دائمی نقش مهمی را در صادرات سنگ ایران ایفاء می کند.

اخبار تکمیلی در کانال  telegram.me/118stone


لینک های مفید: | “اصفهان وب”خرید دامین و هاست در اصفهان isfahanweb.com | سایت جستجوی دامنه و سایتisfahanweb.ir | “آسئو”هزینه سئو در اصفهان aseo.ir | هزینه طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت پوشش|


جهت آشنایی با طراحی سایت و سئو از بخش مقالات سایت اطلاعات مفید و خواندنی را مطالعه فرمایید از جمله: سایت و کاربرد سئو , وب سایت یا پورتال , هزینه طراحی سایت , دامین یا دامنه , هاست لینوکس یا ویندوز , سئو چیست , خدمات بهینه سازی , خواسته های مالک سایت , مراحل طراحی سایت و دهها مقاله مفید

مطالب مرتبط

کسب و کار در رکود

تولید سنگ در کشور

۷ عامل موثربرای توسعه صنعت سنگ