برترین هنرمندان مجسمه ساز دنیا به محلات می آیند.

مجسمه سنگی

برترین هنرمندان مجسمه ساز دنیا به محلات می آیند.

جلال آقارضایی شهردار محلات: طبق برنامه ریزی های انجام شده اولین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی محلات در شهریور ماه سال ۹۵ برگزار خواهد شد.

جلال آقا رضایی شهردار محلات اظهار داشت: عملیات اجرایی اولین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی محلات آغاز شده و از ابتدای امسال تاکنون چندین جلسه تخصصی در این زمینه برگزار شده است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده این سمپوزیوم در شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد و دبیر این سمپوزیوم آقای مجید حقیقی است که یکی از بهترین و مطرح ترین مجسمه سازان کشور است که تاکنون کارهای ارزشمندی برای شهر محلات انجام داده است.

شهردار محلات تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده هنرمندان مجسمه ساز داخلی و خارجی که طرح آنها برای شرکت در مسابقه پذیرفته شود در شهریور ماه سال جاری به شهر ما خواهند آمد و در مدت بیست روزی که در شهر ما اقامت خواهند داشت مجسمه های خود را طراحی و اجرا خواهند کرد.

آقا رضایی گفت: با توجه به اینکه شهر محلات یکی از کانون های مهم و تراز اول سنگ تراورتن دنیا است سنگی که برای طراحی این مجسمه ها در نظر گرفته شده نیز تراورتن است. کارگاه هنرمندان مجسمه ساز در پارک جنگل خواهد بود.

وی ادامه داد: در مدت بیست روزی که مجسمه سازان برتر دنیا مشغول طراحی و اجرا هستند علاقمندان می توانند از کارگاه آنها بازدید کنند و از نزدیک با روند کار آنها آشنا شوند.

وی تاکید کرد: چهار سال در مورد چگونگی برگزاری این سمپوزیوم تحقیق و پژوهش و تمامی جوانب آن بررسی شده است. اجرای این طرح به تائید شورای شهر محلات و مسئولین ذیربط رسیده و علاوه بر آن تمامی مسئولین شهر محلات در این باره ما را یاری خواهند کرد.


لینک های مفید: | “اصفهان وب”خرید دامین و هاست در اصفهان isfahanweb.com | سایت جستجوی دامنه و سایتisfahanweb.ir | “آسئو”هزینه سئو در اصفهان aseo.ir | هزینه طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت پوشش|


جهت آشنایی با طراحی سایت و سئو از بخش مقالات سایت اطلاعات مفید و خواندنی را مطالعه فرمایید از جمله: سایت و کاربرد سئو , وب سایت یا پورتال , هزینه طراحی سایت , دامین یا دامنه , هاست لینوکس یا ویندوز , سئو چیست , خدمات بهینه سازی , خواسته های مالک سایت , مراحل طراحی سایت و دهها مقاله مفید

مطالب مرتبط

کسب و کار در رکود

تولید سنگ در کشور

۷ عامل موثربرای توسعه صنعت سنگ