دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی سنگ

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی سنگ
کشورهای ایتالیا، چین، هند، روسیه، ترکیه و آلمان در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی سنگ، معدن و صنایع وابسته اصفهان که از تاریخ ۱۲ الی ۱۶ اردیبشت ماه برگزار می شود، حضور دارند.

رضا احمدی رئیس هیات مدیره انجمن سنگ اصفهان با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی سنگ، معدن و صنایع وابسته اصفهان که از تاریخ ۱۲ الی ۱۶ اردیبشت ماه برگزار می شود اظهار داشت: نمایشگاه امسال بسیار متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه امسال با همکاری و هماهنگی انجمن سنگ اصفهان و انجمن معدنکاران برگزار می شود. در نمایشگاه امسال بخش های مختلف مرتبط با صنعت سنگ اعم از؛ ماشین آلات، تکنولوژی معدنی و فرآوری حضور دارند و برای سنگ کوپ هم جایگاه ویژه ای اختصاص داده ایم.

وی با اشاره به حضور کشورهای مختلف در نمایشگاه بین المللی سنگ اصفهان اظهار داشت: کشورهایی مانند ایتالیا، چین، هند، روسیه، ترکیه و آلمان که در صنعت سنگ صاحب سبک هستند و در این زمینه حرفی برای گفتن دارند در نمایشگاه حضور دارند.

وی یادآور شد: در روز اول نمایشگاه یک همایش سراسری داریم که در این همایش نمایندگان کشورهای مختلف در مورد صنعت سنگ صحبت های خود را ایراد خواهند کرد.

رئیس هیات مدیره انجمن سنگ اصفهان گفت: حدودا سیصد شرکت کننده در نمایشگاه اصفهان حضور دارند که بخشی از این شرکت ها از کشورهای خارجی به نمایشگاه آمده و بخش دیگر آن شرکت کننده هایی از استانهای مختلف ایران هستند.

احمدی تصریح کرد: برای اطلاع رسانی نمایشگاه علاوه بر راه اندازی سایت خبری، از ظرفیت هایی که در شبکه های مجازی و تلگرام وجود دارد نیز استفاده کرده ایم. بخشی از اطلاع رسانی از طریق انجمن های مختلفی که در سراسر کشور وجود دارند صورت گرفت، همچنین در بسیاری از استانهای کشور اقدامات لازم جهت نصب بیلبورد انجام شده است.

وی تاکید کرد: همه تلاش ما در بخش صنعت سنگ اصفهان که یکی از صنایع بسیار مهم و تاثیر گذار این استان است این است که بتوانیم نمایشگاه سنگ اصفهان را هر سال پر بارتر از سال گذشته برگزار کنیم.

مطالب مرتبط

کسب و کار در رکود

تولید سنگ در کشور

۷ عامل موثربرای توسعه صنعت سنگ